2diet Altman

הבטן נפוחה וכואבת?

אוהבים לאכול, אבל סובלים מכאב בטן ונפיחות בתום הארוחה? כל מה שאתם צריכים לעשות זה לעזור למערכת העיכול שלכם לעבוד טוב. קבלו מספר טיפים
  • הגבירו את תנועתיות המעי: הרבו בשתייה, עדיף מים או שתייה לא מתוקה. שתייה מרובה מסייעת לבלום אכילה מופרזת וגם בעיות של עצירות.
  • קחו אנזימי עיכול בתוסף תזונה: אנזימי העיכול חיוניים לעיכול שלנו, כיוון שיש להם תפקיד חשוב בעיכול פחמימות, חלבונים ושומנים. כאשר מבשלים מזון או מעבדים אותו בטמפרטורות גבוהות, אנזימי המזון המצויים בו באופן טבעי נהרסים. הגוף שלנו לא יכול לייצר כמות אנזימים גדולה, בעיקר כאשר מדובר בארוחות כבדות, לכן קשה לנו לעכל את המזון ואנו סובלים מהרגשת כבדות.
    נטילת תוסף תזונה של אנזימים מסייע להשלים חלק מהאנזימים הנהרסים בבישול כך שהגוף יפיק רווחים תזונתיים מהמזון ומערכת העיכול תצטרך להשקיע פחות בעיכול.
  • קחו חיידקים פרוביוטיים, דוגמת ג'ארו דופילוס: ממחקרים שונים עולה כי לחיידקים הפרוביוטיים תפקיד חשוב בסיוע לבעיית העצירות והנפיחות.
  • הרבו באכילת ירקות ומצות מלאות המכילים סיבים תזונתיים.
הדפסשלח לחבר
כתבות נוספות בנושא
שבועות ואת בדיאטה? אל תוותרי – קזזי
באיזו עדה האוכל "עולה" לנו יותר?
עצמאות על האש
אכילה נבונה ובריאה גם בפסח
שמונה ימים - שמונה מתכונים
לעבור את החגים בשלום
שביל החלב לשבועות
זים קל – החג של מערכת העיכול
2diet lady – חוסכים בקלוריות של המצה
דרונט בניית אתרים