2diet Altman

שבועות ואת בדיאטה? אל תוותרי – קזזי

את בדיאטה וחג שבועות על מאכליו מתקדמים לעברך במהירות? אל דאגה, את יכולה ליהנות משני העולמות. איך? פשוט – במקום לוותר על מאכלים שאת כל כך אוהבת את יכולה לקזז בערך הקלורי שלהם


ליהנות ממטעמי שבועות בלי לוותר על הדיאטה – חמישה טיפים:

  • פרוסת עוגת גבינה ופירורים במשקל 175 גרם (משקל סטנדרטי של פרוסה) תעלה לך בממוצע 550 קלוריות. לעומתה, פרוסת עוגת גבינה אפויה מופחתת שומן תעלה לך רק 100 קלוריות. ההבדל מהותי בהחלט, ואת לא מוותרת על קינוח.
  • פרוסת פשטידת פסטה גבינות המכילה גבינות קשות ומגורדות שבהן 30%-24% שומן יכולה לעלות עד 300 קלוריות לפרוסה. אותה פשטידה שתכיל גבינות רזות של 5%-3% שומן תעלה לא יותר מאשר 150 קלוריות (בדיוק חצי מכמות הקלוריות).
  • אם תחליפי את המיונז הרגיל שאת מוסיפה לסלט כרוב במיונז, סלט תפוחי אדמה ועוד, במיונז המכיל 9%-5% שומן, תחסכי עד 60% שומן, שהם עשרות עד מאות קלוריות.
  • הכיני סלט יווני עשיר ובו מלפפונים, עגבניות, בצל סגול ומעט זיתים. את הגבינה הבולגרית המכילה 24% שומן המירי בגבינה בולגרית שבה 5% שומן, וכך תפחיתי מכמות השומן ותפחיתי משמעותית בכמות הקלוריות.
  • הכיני פשטידות מירקות. ישנם מתכונים קלים ודלי שומן, הפשטידות בריאות וטעימות וחוסכות לנו בקלוריות. למשל, פשטידת קישואים, פשטידת בצל, פשטידת פטריות.
     

אז אפשר בהחלט ליהנות בחג השבועות מארוחות טעימות, מהביחד והמשפחתיות, מבלי להזניח את הבריאות והתקציב הקלורי המאוזן שיעזור לנו ליהנות מגזרה חטובה גם אחרי החג.

חג שבועות שמח!


מתכונים לחג השבועות:

פשטידת כרישה וגבינות

עוגת גבינה קלה

לביבות גבינה דיאטטיות

הדפסשלח לחבר
כתבות נוספות בנושא
הבטן נפוחה וכואבת?
באיזו עדה האוכל "עולה" לנו יותר?
עצמאות על האש
אכילה נבונה ובריאה גם בפסח
שמונה ימים - שמונה מתכונים
לעבור את החגים בשלום
שביל החלב לשבועות
זים קל – החג של מערכת העיכול
2diet lady – חוסכים בקלוריות של המצה
דרונט בניית אתרים