2diet Altman

יצאתם לחופשה ושכחתם את הדיאטה?

אם חזרתם מחופשה וגיליתם שהמכנסיים בבית התכווצו קצת בזמן שנעדרתם, סימן שאתם והדיאטה לקחתם פסק זמן ארוך מדי... אז איך יוצאים לחופשה ולא שוכחים את הדיאטה? קבלו מספר טיפים לחופשת קיץ בריאה

 

לעתים אנחנו נוטים להשתמש בתירוץ "אני בחופשה" כדי להצדיק את שבירת הדיאטה, או את המנה הנוספת של הגלידה שאכלנו. אולם, ההתמודדות עם התוצאות כאשר חוזרים הביתה עלולה לגרום לייאוש וליציאה מתהליך הירידה במשקל, ואחרי כל העבודה שהושקעה, זה יהיה חבל.

 

כשנמצאים בנופש רוצים ליהנות מהכל, כולל הכל. האיזון בין האוכל הנפלא של החופשה לבין מטרות הדיאטה לא רשום בתפריט ויכול להרתיע. לכן, בחרנו כמה טיפים שימושיים ופשוטים שיסייעו לכם לנהל את הדיאטה במהלך חופשת הקיץ בלי לפגוע בהנאה.

 

  1. אירזו חטיף. דאגו שתמיד יהיה לכם חטיף בריא בהישג יד. השילוב האולטימטיבי הוא חטיף המכיל חלבונים בכמות סבירה ועשיר בסיבים תזונתיים, הגורם לתחושת שובע. אגוזים לא מומלחים, פירות, חטיפי אנרגיה דלי קלוריות וקרקרים מדגנים מלאים ללא שומן טרנס, מעולים כחטיפים לנסיעה במכונית.

  2. לא חייבים "לנקות" את הצלחת. קינוחים הם חלק בלתי נפרד מהארוחות בחופשה. יותר מזה, מרבית הארוחות עשירות יותר והנשנושים תכופים יותר. אבל זה שהמזון נמצא שם, אין פירושו שאתם חייבים לאכול את כולו. עיצרו רגע וחישבו מה אינכם אוכלים. פירמידת המזון ממליצה על 100- 300 קלוריות לבחירה חופשית (בהתאם לרמת הפעילות הגופנית). החשיבו קלוריות אלו כקלוריות צ'ופר.

    לפני שאתם מנשנשים, שימו לב שאינכם אוכלים סתם, מחוסר תשומת לב ולא בגלל רעב. נסו לשמור על קלוריות הצ'ופר שלכם, כך שתחלקו קינוח עם חבר, בן/בת זוג. כאשר המנות המוגשות עשירות בקלוריות ואינן בשליטתכם, בחרו במנה היותר קטנה.

  3. הנעליים נועדו גם להליכה. בררו מהם מסלולי ההליכה הסמוכים למלון שבו אתם שוהים, קישרו את השרוכים והתחילו לצעוד. אין דרך טובה מזו לחוות ולהכיר את האזור שבו אתם מבקרים. זו גם דרך מצוינת לשרוף חלק מהקלוריות של ארוחת הערב.

  4. לשתות קלוריות. מרגריטה או קוקטיל צונן ליד הבריכה נשמע כמו החופשה המושלמת. קר, צונן ומרענן... אבל נראה שתופתעו מאוד כשתשמעו מהי כמות הקלוריות שהמשקה מכיל. משקאות אלכוהוליים ממותקים מקפיצים לגובה את כמות הקלוריות. לכן, כדאי להגביל משקאות אלו למנה אחת מדי פעם. אגב, בירה ויין מכילים כמות פחותה יותר של קלוריות.

  5. הנשק הסודי: 2diet. אל תשכחו לקחת איתכם את ערכת הדיאטה 2diet, המכילה מיצוי משעועית לבנה, Phase 2, המסייע במניעת פירוק הפחמימות המורכבות שנאכלות! מכיוון שבחופשות הארוחות עשירות בקלוריות שמקורן בעיקר בפחמימות מורכבות, נטילה של 2diet גם בחופשה יכולה למנוע צבירה של ק"ג נוספים.

  6. ברומא התנהג כרומאי. אחרי הכל, אתם בחופשה, אז תיהנו במתינות מהמאכלים האופייניים לאזור, כמו שוקולד בבלגיה, פסטה באיטליה... בחרו בתבונה ובחוכמה, ושיהיה לכם בתיאבון!

לסיכום:

 

היו זהירים בבחירות שאתם עושים במהלך החופשה. כשנמצאים בחופש חשוב לעשות הפסקה מהשגרה ומהתפקוד היומיומי הרגיל. תיהנו ממזונות מיוחדים ושתו משהו טעים מדי פעם, אבל אל תגזימו. אם אתם שומרים על דיאטה באופן קבוע, ובחופשה לא תיסחפו מדי, לא תהיה לכם בעיה להיכנס לבגדים כשתחזרו הביתה, עייפים אך מרוצים...

 

הדפסשלח לחבר
כתבות נוספות בנושא
על הריון, לידה ומשקל מיותר: קל לעלות, קשה לרדת, אבל אפשרי
כללים לתזונה נבונה
טיפ לאכילה בריאה: בשלו את תפוחי האדמה שלמים
חוזרים לשגרה
איך להוריד 5 ק"ג בשנה מבלי להתאמץ (כמעט)
פירות בקיץ: איכלו במידה
אתם בחופשה, הדיאטה לא
דרונט בניית אתרים