2diet Altman

ענת קובי

 

גיל: 42

מקצוע: סוכנת מכירות, אלטמן

 

ירדה 8 ק"ג ממשקלה בעזרת כמוסות 2diet:

3% ירידה במסת השומן ו-1 ק"ג עלייה במסת השריר

 

 

מתי התחלת בדיאטה?

"לפני כשנה, כשתוסף התזונה 2diet יצא לשוק, התחלתי להשתמש בו, ולראשונה הרגשתי שינוי משמעותי לעומת דיאטות אחרות שניסיתי בעבר. השילוב של 2diet עם תזונה נכונה עשה את כל ההבדל".

 

 

האם הדיאטה גרמה לך לשנות את הרגלי התזונה שלך?

"ועוד איך. הכמוסות שאני לוקחת 3 פעמים ביום ממש 'אילצו' אותי לאכול באופן מסודר. יש הבדל גדול בין ימים שלא יוצא לי לקחת את הכמוסות לבין ימים שבהם אני צורכת אותן 3 פעמים: תחושת התיאבון, הסדר בתזונה, הרצון למתוק ולנשנושים – משתנים לגמרי עם הכמוסות. הצורך במתוק, למשל, פחת אצלי באופן משמעותי".

 

 

כמה ק"ג הצלחת להשיל מעלייך?

"ירדתי 8 ק"ג במשקל, אבל זה לא רק הקילוגרמים שנשרו מעליי.

אחוזי השומן שפחתו, לצד עלייה במסת השריר, גרמו לגוף שלי להיראות חטוב ומעוצב יותר. גם קודם עסקתי בספורט, אך כעת, יחד עם רכיב ה-CLA, השינוי בגוף בפרוש נראה לעין".

 

 

איזה שינוי יצרה הירידה במשקל?

"מאז הירידה במשקל אני מלאת ביטחון עצמי, תחושת החיונית עלתה, ואני מרגישה קלילה.

אני מקבלת אין סוף מחמאות מהסביבה, אני מרגישה טוב עם עצמי והבגדים מונחים עליי יותר טוב".

 

 

דוגמה לתפריט יומי של ענת:

 

ארוחת בוקר: פריכיות+גבינה וסלט ירקות, או קורנפלקס וחלב

 

ארוחת עשר: פרי

 

ארוחת צהריים בעבודה: כריך מלחם קל וחלבון כגון פסטרמה

 

ארוחת צהריים מאוחרת בבית: טבעול או חזה עוף בתוספת ירקות

 

ארוחת ערב: ירקות, לחם קל, ביצה או טונה

 

נשנוש מאוחר: מעדן

 

 

מה הטיפ שלך בנושא דיאטות?

"למדתי שהדברים הם לא רק שחור או לבן. אם יש חריגה ביום מסוים, אפשר לתקן למחרת.

זה לא סוף העולם ולא שוברים את הדיאטה בגלל פספוס קטן".

 

 

  

לפני

אחרי

הדפסשלח לחבר
דרונט בניית אתרים