2diet Altman

להתמודד עם ה"ירושות" שהשאיר ההיריון

מזל טוב להולדת הצאצא, אין גבול לאושר, אבל איך לעזאזל נפטרים מהקילוגרמים המיותרים? צרור עצות פשוטות להרזיה לאחר היריון ולידה
להציב מטרות ריאליות. דיאטה לאחר לידה
להציב מטרות ריאליות. דיאטה לאחר לידה

 

האושר שמציף אותנו עם הולדת התינוק החדש כרוך לא פעם בתסכול, כשהמחוג במשקל מסרב לרדת, והבגדים הישנים לא עולים. מה עושים? לפניך צרור עצות פשוטות שיסייעו לך לרזות לאחר הלידה. לפני הכול, חשוב להירגע ולהתחיל בצעדים קטנים.  

  • הציבי לעצמך מטרות ריאליות לירידה במשקל. הירידה במשקל צריכה להיות הדרגתית כך שקצב הירידה במשקל יהיה כחצי ק"ג בשבוע ולא יותר.
  • הרבי בשתייה. יש חשיבות מכרעת לכמות הנוזלים לאחר הלידה. יש להקפיד על שתיית כמות מספקת של נוזלים נטולי קלוריות או דלי קלוריות.
  • אכלי שלוש ארוחות עיקריות ושלוש ארוחות ביניים קטנות.
  • דאגי לצרוך דגנים מלאים, פירות, ירקות ומוצרי חלב דלי שומן.
  • נצלי כל זמן פנוי למנוחה ולשינה. זה יעזור לך מאוד בתהליך הירידה במשקל.
  • הקפידי על נטילת כמוסות 2diet mom לפי ההנחיות המתאימות.  
הדפסשלח לחבר
דרונט בניית אתרים